
Foresta atrage doi sponsori noi. Goian: „Orice firmă e binevenită alături de noi”
Dorin Goian si Andrei Ciutac, primii doi oameni din conducerea administrativa a Forestei, au anuntat astazi ca au reusit sa atraga doi sponsori noi alaturi de echipa locala de fotbal, e vorba de Betty Ice si de firma de transport Romfour.
“In aceasta toamna, am incheiat inca doua contracte de sponsorizare cu doua firme arhicunoscute in judetul Suceava si nu numai. Ma refer aici la Romfour si la Betty Ice. Sunt doi sponsori importanti pentru noi, care vor aparea pe echipamentul de joc inca de la jocul de duminica. Cu siguranta aceste contracte de sponsorizare au venit in urma rezultatelor din ultima perioada. Acum avem o obligatie in plus fata de sponsori si fata de suporteri sa continuam pe aceiasi linie a rezultatelor. Nu vrem sa-i dezamagim”, a declarat presedintele executiv al Forestei, Dorin Goian.
Goian a tinut sa multumeasca municipalitatii pentru sprijinul financiar acordat pana acum. “In primul rand, vrem sa multumim domnului primar si Consiliului Local pentru sustinerea din ultima perioada, dar si celorlaltor sponsori care ne-au sprijinit de la inceputul acestui sezon: Inter Conti, Restaurantul Vivendi, Tipografia Celestin, Sav-Com, Aqua Carpatica si Biotest. Pe aceasta cale, vreau sa fac un apel si catre alte firme din judet. Este foarte greu sa supravietuim numai din banii Primariei, asa ca orice firma care vrea sa vina alaturi de noi, este binevenita. Vom incerca sa discutam si cu alti oameni de afaceri, sa aducem cat mai multa lume alaturi de echipa”, a adaugat Dorin Goian.
A ajuns la club si cel de-al doilea rand de echipament
In magazia de pe Areni a ajuns si cel de-al doilea rand de echipament de joc al Forestei, format din tricouri albe cu guler verde, plus sorturi si jambiere negre. “Ne-a mers bine cu echipamentul galben-verde si nu am vrut sa-l schimbam. A fost o chestie de superstitie, dar va veni si momentul in care vom juca cu al doilea rand de echipament”, a mai spus Goian.
Spectatorii intra pe caraiala: plateste unul si intra trei
In privinta intrarii spectatorilor la meciurile de pe Areni, la poarta stadionului se merge pe caraiala. Plateste unul si intra trei. Conducerea clubului sucevean este totusi multumita. “De exemplu, la ultimul meci de acasa, cel cu Braila, s-au vandut 1.164 de bilete. Pentru noi este bine, putem sa ne acoperim cheltuielile de organizare. E un lucru pozitiv, dar asteptam si mai multi oameni la stadion pentru ca suntem intr-o perioada buna, echipa joaca bine, iar rezultatele sunt cele dorite. Trebuie sa fie o bucurie pentru intregul oras cand Foresta joaca acasa. Si jucatorii au o placere deosebita sa joace cu atatia spectatori in tribune”, a spus Goian.
Materiale promotionale si fan-shop pentru suporteri
Responsabil cu partea de marketing, Andrei Ciutac, a dezvaluit ca in cel mai scurt timp suporterii suceveni isi vor putea achizitiona materiale cu insemnele Forestei de la un fan-shop ce urmeaza sa fie deschis la intrarea pe stadionul Areni. “Am facut deja comanda de articolele promotionale pe care suporterii stiu ca le asteapta. Am discutat si cu firma care ne-a adus echipamentele de joc pentru a ne furniza kiturile complete. Le vor putea achizitiona si suporterii de la fan-shopul pe care il vom deschide in curand intr-un spatiu situat la intrarea in stadionul Areni. Vom avea esarfe, tricouri, fanioane (foto), cani inscriptionate, brelocuri, magneti pentru frigider”, a precizat Andrei Ciutac, presedintele Consiliului de Administratie.
Asteapta montarea noii tabele de marcaj de pe Areni
In privinta tabelei de marcaj, achizitionarea si montarea acesteia este in responsabilitatea Primariei. “Stim ca s-a aprobat o suma de 150.000 de lei pentru noua tabela. Acum, nu ramane decat sa fie achizitionata si montata pe stadion. Practic va fi un panou, un ecran LED. Cei de la firma cu care am discutat trebuie sa o monteze. Ei stiu detaliile tehnice. Noi suntem doar beneficiarii acestei tabele”, au precizat oficialii Forestei.