
Adrenalină, viteză, vuiet de motoare tunate și miros de cauciucuri arse. Raliul Bucovinei, câștigat de un sibian
Adrenalină, viteză, vuiet de motoare și miros de cauciucuri arse. De asta au avut parte sucevenii, la sfârșitul săptămânii trecute, cu ocazia celei de-a X-a ediții a Raliului Bucovinei.
Desfășurată în zona Sadova – Sucevița, pe o distanță de peste 80 de kilometri, împărțiți în șase probe de concurs, ultima etapă a Campionatului Național Raliuri s-a încheiat sâmbătă, la Câmpulung Moldovenesc cu victoria pilotului sibian Sebastian Barbu.
Echipajul Sebastian Barbu / Bogdan Iancu (Skoda Fabia Rally2) a câștigat cursa cu timpul de 43 de minute, 58 de secunde și 7 zecimi, fiind urmat de Bogdan Marișca / Sebastian Itu (Ford Fiesta R5), la 12 secunde și de Dan Gîrtofan / Tudor Mârza (Skoda Fabia Rally2), la 40 de secunde.

Pe patru a încheiat Andrei Gîrtofan (copilot Doru Vrajă), pe Skoda Fabia Rally2, la 1 minut și 6 secunde în spatele învingătorului.
Marișca, la al 28-lea său sezon consecutiv ca pilot în Campionatul Național de Raliuri, a fost urmat în clasamentul probelor pe asfalt de Sebastian Barbu.
Raliul Bucovinei a revenit în calendar după o pauză de 34 de ani.
În clasamentul general final al Campionatului Național de Raliuri Betano, pe primul loc a încheiat Simone Tempestini, urmat de Sebastian Barbu și Dan Gîrtofan.
Tempestini (27 ani) și-a trecut în palmares al șaselea său titlu de campion național.
Dan Gîrtofan și suceveanul Alin Opincaru au ieșit în decor în superspeciala de la Cetate

Raliul Bucovinei a debutat vineri, cu etapa superspecială din municipiul Suceava, desfășurată pe strada Parcului, între noul sens giratoriu din dreptul uzinei electrice și Cetatea de Scaun.
Nu au lipsit incidentele, dublul campion național, Dan Gîrtofan, care a făcut echipaj la shakedown cu suceveanul Alin Opincaru, avariindu-și destul de serios mașina (foto), după ce a ieșit în decor într-o curbă la 90 de grade.
Raliul Bucovinei a fost organizat de XS Motorsport în colaborare cu Consiliul Județean Suceava, primăriile municipiilor Suceava, Câmpulung Moldovenesc și Vatra Dornei, sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv. Toyota a fost mașina oficială a competiției.